پایگاه اطلاع رسانى حقوق بشر
بروزترین اخبار اقتصادی،پزشکی،فناوری،ورزشی،استخدامی،مذهبی،اجتماعی،تصویری روز را در این پایگاه ببینید.
درباره وبلاگ


اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
بروزترین اخباراقتصادی،پزشکی،فناوری،
ورزشی،استخدامی،مذهبی،
اجتماعی،تصویری روز را در این پایگاه ببینید.

مدیر وبلاگ : مهدی مددى گرده
ذکر روزهای هفته
مطالب اخیر
نظرسنجی
کاربر گرامی کدامیک از قسمت های پایگاه اطلاع رسانی حقوق بشر را بیشتر می پسندید؟













آیه قرآنآیه قرآنآیه قرآنآیه قرآنآیه قرآنآیه قرآنآیه قرآنآیه قرآنآیه قرآندانشنامه عاشوراآیه قرآن تصادفیآیه قرآنسوره قرآنمهدویت امام زمان (عج)حدیث موضوعیوصیت شهداجنگ دفاع مقدسوصیت شهدامهدویت امام زمان (عج) پخش زنده اخباراستخدامی:












ساعت فلش مذهبی

بسم الله الرحمن الرحیم

بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی

در اجرای وظائف و اختیارات قانونی وزارت اطلاعات، ممکن است اشتباهی رخ داده و حقوق مادی و معنوی اشخاص، نقض و یا تضییع گردد. به همین منظور دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی آماده دریافت شکایات از سراسر کشور می باشد.

وسایل و امکانات ارتباطی برای ارائه یا تحویل شکایات:

1-شماره تلفن گویا 22844076

2-صندوق پستی 1947-16765 وزارت اطلاعات

برای رسیدگی به شکایات درج موارد ذیل در متن شکایت ضروری است:

1-مشخصات کامل شاکی به همراه امضاء و ذکر شماره ی تماس

2-مشخص نمودن فرد یا اداره ی طرف شکایت

3-ارائه ی دلایل و مدارک مثبته ی ادعا

4-شرح موضوع شکایت به صورت روشن و واضح

مراحل رسیدگی:

1-ارجاع شکایت به واحد رسیدگی به شکایات مردمی

2-اعلام وصول شکایت به شاکی

3-اعلام نواقص یا ابهامات موضوع شکایت به شاکی برای رفع آن

4-صدور دستور برای رسیدگی یا رد شکایت

5-اعلام نتیجه ی نهایی به شاکی

نکات قابل توجه:

1-به شکایاتی ترتیب اثر داده خواهد شد که علیه واحدهای سازمانی و یا مأموران این وزارت خانه باشد، بدیهی است شکایات مربوط به سایر دستگاه ها باید از طریق همان دستگاه رسیدگی شود.

2-به شکایات فاقد ویژگی های چهارگانه ی فوق الذکر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3-شکایت از محاکم و آراء قضایی مطابق قانون توسط دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد.

4-در صورت احراز وقوع جرم یا تخلف از سوی هر یک از کارکنان این وزارت خانه، مراتب به نحو مقتضی برخورد و در مراجع ذی صلاح رسیدگی خواهد شد.

هموطنان عزیز و گرامی

در خاتمه این وزارت خانه ضمن تشکر از برقراری ارتباط، با گشاده رویی و رعایت

کلیه ی جوانب شرعی و قانونی آماده ی دریافت شکایات شهروندان محترم می باشد.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
  • پخش زنده حرم
تاریخ روز پخش زنده جدیدترین اخبار (این قسمت به صورت خودکار به روز رسانی می شود) : پخش زنده اخبارفرهنگی: پخش زنده اخبارسیاسی: پخش زنده اخبارورزشی: پخش زنده اخبارتصویری: پخش زنده اخباراقتصادی: پخش زنده اخبارپزشکی و سلامت: پخش زنده اخبارفناوری: پخش زنده اخبارحوادث: پخش زنده اخبارگردشگری: پخش زنده اخبار ویدیویی: